Speel in op behoeften van je klant, voor optimale relevantie
B2B
KickSo ontwikkelt outperforming strategieën en campagnes voor B2B-bedrijven, zodat marketing bijdraagt aan het proces van acquisitie én retentie.

Loop voorop in je markt
Digitalisering gaat razendsnel. Nieuwe mogelijkheden volgen elkaar in vrijwel onnavolgbaar tempo op. Veel B2B-partijen weten de kansen goed te benutten, maar in veel markten liggen ze nog voor het oprapen.
De groei en eindeloze ontwikkeling van digital heeft de brug tussen marketing en sales bovendien een stuk verkleind, en tegelijkertijd ook vervaagd. Met slimme tools kunnen zij elkaar juist versterken, in plaats van tegenwerken. Doelgroepen leren we steeds beter kennen, en door data slim in de zetten kunnen we een groot deel van de klantreis automatiseren én personaliseren. Zo optimaliseren we de klantreis, tot op de kleinste details.
Dit kunnen we voor jou doen
- B2B strategie
- Leadgeneratie & nurturing
- Zoekmachine optimalisatie
- Social media marketing
- E-mail marketing
Laat ons je ambities horen!
De KickSo-way
Breng marketing & sales samen, word meester van de funnel
Maak van digital marketing een primair facet in je marketing strategie, en je zult zien dat je na een tijdje simpelweg niet meer zonder kunt. Je leert je doelgroep steeds beter en beter kennen, en zo optimaliseer je de klantreis steeds verder en verder.
Voordat we beginnen, gaan we bij KickSo altijd eerst goed kijken en luisteren. Hoe ziet jouw speelveld als B2B-ondernemer eruit? Wie zijn je concurrenten? Wat zijn de behoeften van je klant en hoe gedragen zij zich online?
Deze informatie geeft ons de kaders van een B2B marketing strategie. Hierin stellen we samen de doelen scherp en kijken we welke kanalen we het beste in kunnen zetten om jouw doelen te bereiken. We kijken naar de bekende kanalen als LinkedIn, e-mail marketing en Google, maar voegen daar ook nieuwe mogelijkheden als AI, machine learning, automatisering en personalisatie aan toe. Je zult zien dat marketing en sales op deze manier efficiënter en effectiever gaan samenwerken.
Aan de hand van krachtige content stuur je je bezoekers, leads, prospects en klanten de juiste kant op. Warm ze op in je funnel, totdat je ze overtuigt hebt om écht klant van je te worden. En daar blijft het niet bij: je zet campagnes in als middelen om je bestaande klanten bij je terug te laten komen, zodat de customer lifetime value stijgt.