Ga voor een doelgerichte, duurzame aanpak
Strategie & innovatie
Stel ambitieuze doelen, doorgrond je klantbehoeften en groei harder dan de rest

Stel je ambities scherp & maak ze waar
Groeien en uiteindelijk continu vooroplopen in de markt, dat is wat je wil. De rol van digital marketing om te blijven presteren wordt steeds groter, terwijl de markt continu in beweging is. Dat geeft steeds weer nieuwe uitdagingen, waaronder het continu zo efficiënt mogelijk investeren van je marketingbudget.
In je zoektocht naar een bureau dat alles in huis heeft om je te helpen bij het waarmaken van je ambities, zoek je een partij die alle toewijding heeft voor jouw resultaat – want dat is het belangrijkste om groei waar te kunnen maken. Daarin is het belangrijk om je doelen op zowel de korte als de lange termijn haarscherp te hebben, maar ook om je doelgroep en concurrenten tot in de kleinste details te kennen. En omdat de wereld van online marketing continu in ontwikkeling is, kun je op het gebied van innovatie niet achterblijven op de laatste trends & updates binnen je kanalen.
Dit kunnen we voor jou doen
- Merkstrategie
- Digital marketing strategie
- Kanaalstrategie
- E-commerce strategie
- B2B strategie
- Recruitment strategie
- Concurrentieanalyse
- Customer journeys
Weten of jouw SEO beter kan?
De KickSo-way
Er is altijd iets te verbeteren
Jouw klant is onze klant. Toewijding aan jouw resultaten is wat ons helpt om het verschil te maken. We hechten veel waarde aan persoonlijke aandacht en brengen voldoende senioriteit. We zijn namelijk zelf eigenlijk óók ondernemers.
Een belangrijk onderdeel van onze werkwijze is de concurrentieanalyse. Die voeren we uit op vijf pijlers: trust, social media, search, en prijs/product. Ook onderzoeken we de doelgroep tot in de puntjes en kijken we welke slimme tools we in kunnen pluggen. We voeren een performance audit uit over alle kanalen en zorgen dat we altijd kunnen bijsturen aan de hand van een overzichtelijk dashboard, met de juiste KPI’s.
Onze visie is dat er altijd wel een kans is om te prestaties nóg verder te optimaliseren. Als wij geloven in het advies dat we geven, dan kan het zijn dat dat soms iets anders is dan wat je hebt gevraagd. Het voelt voor ons namelijk alsof we onze eigen centen uitgeven. Het gaat ons écht aan het hart. Om tot de kern te komen stellen we scherpe vragen, waardoor ons adviezen en inzichten slimmer zijn.