Spring naar content
Verkrijg meer inzicht, maak gedegen keuzes

Data & analytics

Krijg meer inzicht in je doelgroep en word zo meester van de funnel

100422 Kickso82688

Data-driven marketing

Sta jij altijd volledig achter de keuzes die je maakt in bijvoorbeeld de verdeling van je budgetten? Baseer je keuzes zo veel mogelijk op feiten in plaats van aannames. Wie data driven te werk gaat, leert meer kennen over het online gedrag van de doelgroep. Zo optimaliseer je iedere fase in de funnel, over al je kanalen.

De afgelopen jaren is de hoeveelheid beschikbare data aanzienlijk toegenomen. Des te uitdagender wordt het om door die wirwar van cijfers, tools en dashboards de belangrijkste KPI’s uit te kiezen en zo de focus op je eigen doelen te behouden. Bij KickSo werken ware ‘data goeroes’ die weten welke data essentieel is om te volgen bij ieder type campagne. Data verzamelen is één, het juist interpreteren en toepassen is een ander verhaal.

Dit kunnen we voor jou doen

  • Data strategie
  • Google Analytics
  • Dashboarding
  • Marketing Automation
  • Personalisatie
  • Google Tag Manager
  • Server-side tracking
  • Feed management

Laat ons je ambities horen!

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

De KickSo-way

Verzamelen, analyseren, automatiseren en personaliseren

Elke eindklant is anders. Er zitten grote verschillen in de manier waarop er met data gewerkt moet worden tussen bijvoorbeeld e-commerce, B2B en B2C. Ook business models zijn anders. Samen inventariseren we welke data gaps er zijn, en zo bepalen we welke slimme tools we in kunnen zetten om die data inzichtelijk te maken. Zo creëren we de mogelijkheid om data te analyseren, op zoek naar kansen om het resultaat te verbeteren. De volgende stap: data zélf het werk laten doen door processen te automatiseren en te personaliseren. 

Bij data driven marketing is het belangrijk om elkaar scherp te houden: we weten meer dan ooit, maar op welke manier anticiperen we daarop? Het gebruik van data en de mogelijkheden die daarbij horen zijn ook altijd in ontwikkeling. Met een ware ‘data strategie’ bereiden we je voor op de toekomst van data driven marketing.