Spring naar content
klantverhaal

KickSo x Aku Woodpanel

We interviewden Bulent, de eigenaar van Aku Woodpanel.

KickSo ondersteunt bedrijven uit diverse sectoren met doordachte strategieën, performance marketing en digitale hulpmiddelen om hun groei te stimuleren. Wij zien performance niet enkel als een prestatie; we geloven dat onze klanten sneller vooruitgaan wanneer we hen onze volledige aandacht schenken. Dit geldt ook voor Aku Woodpanel. Hoewel we zelf veel kunnen vertellen over ons werk, laten we liever de resultaten voor zichzelf spreken via de verhalen van onze klanten. We delen met veel plezier het verhaal van Bulent, die al vele jaren klant is bij KickSo.

Over Aku Woodpanel:

Aku Woodpanel is een (internationale) webshop in akoestische wandpanelen, ook wel bekend als ‘akupanelen’. Aku werkt met een jong en enthousiast team dat zich heeft gericht op het aanbieden van kwalitatief hoogwaardige producten met een topservice. Aku Woodpanel heeft jarenlange ervaring in de home/living en interieurbranche en weet precies wat de klant zoekt. De missie is om de akoestiek in woningen en kantoren te verbeteren met hun premium akupanelen en decopanelen.

We vroegen Bulent naar het ontstaan van zijn bedrijf, Aku Woodpanel:

Aku Woodpanel begon als een klein bedrijf en hij is erg trots op het product, dat merk je meteen. De ondernemer vertelt:  
 
“Ik vond akupanelen een heel mooi product, zodoende ben ik me hierin gaan verdiepen en ben ik een webshop gestart. De akoestische wandpanelen zijn van de hoogste kwaliteit en worden gemaakt van 3-zijdig houtfineer, wat uniek is in Europa! Aku is een van de weinige aanbieders met deze premium kwaliteit, het houtfineer heeft een exclusieve en natuurlijke uitstraling en biedt een uitstekende geluidsabsorptie.

Tegen welke uitdagingen liep de ondernemer aan op het gebied van online marketing en wat was doorslaggevend in de keuze om met KickSo samen te gaan werken?

Bulent vertelt: “Ik heb een sterke visie die gericht is op groei en expansie, hierdoor werd ik al snel geconfronteerd met de complexiteiten van online marketing. De grootste uitdaging was het vinden van de juiste mensen die onze visie begrepen, zonder dat we veel hoefden te communiceren.”  

Het pad van Aku Woodpanel kruiste met KickSo door een persoonlijke connectie met Johan van Gool, eigenaar van KickSo. Bekenden van elkaar en op online marketinggebied zonder twijfel de juiste persoon om Aku Woodpanel bij te staan in professionele groei.

“Na onze gesprekken en het zien van de professionaliteit, de lange- termijnvisie en de altijd beschikbare ondersteuning voor onze moeilijke vragen, wisten we dat KickSo de juiste keuze was,” deelt hij met ons. 

Over de communicatie en samenwerking met KickSo vertelde hij het volgende:

“Als ik terugkijk op eerdere ervaringen met andere marketingbureaus, is het verschil dat we met KickSo hebben gemaakt enorm. Met andere bureaus was er nauwelijks communicatie. De samenwerking met KickSo daarentegen is uitstekend verlopen. Zij begrijpen echt wat samenwerken inhoudt.”

Welke concrete resultaten heeft Aku Woodpanel behaald sinds de samenwerking met KickSo?

Sinds de samenwerking met KickSo heeft Aku Woodpanel een opmerkelijke groei doorgemaakt. De omzet is in 1 jaar vervijfvoudigd. Mijn bedrijf is niet alleen gegroeid qua omzet, maar we hebben ons ook internationaal op de kaart gezet in meer dan 9 landen, super! zegt de trotse eigenaar. Deze groei is het resultaat van de strategische inzichten en digitale oplossingen die KickSo heeft geboden.

Wat zou hij aan andere ondernemers adviseren die overwegen om met KickSo samen te werken?

Voor bedrijven die nog twijfelen over de stap naar KickSo, kan ik alleen maar zeggen: Je kunt meer uit je bedrijf halen. Laat je niet misleiden door bedrijven die je slechts als een nummer zien. Bij KickSo ben je een project, een doelstelling, een visie – alles wat je nodig hebt voor succes.”

Zijn er volgens hem nog verbeterpunten voor de dienstverlening van KickSo?

Gevraagd naar feedback of suggesties voor verbetering, kan hij enkel positief zijn:

“Eerlijk gezegd heb ik die niet. Onze ervaring met KickSo is alles wat we ons konden wensen.” 

Dit klantverhaal van Aku Woodpanel onderstreept de kernwaarden van KickSo: professionaliteit, een langetermijnvisie en een klantgerichte benadering. Het is een bevestiging van hoe de juiste samenwerking bedrijven kan transformeren en voorbereiden op internationaal succes.